Ondernemershuis - Coach Max Weissglas

 

 
 
Woensdag 18 februari bouwsteen "Haal meer uit minder" gevolgd in het Ondernemershuis. Presentatie Max Weissglas. 
 
De tafels werden verdeeld naar de volgende persoonlijke kenmerken.
 
1. Ambitieus (bij alles wat ik doe probeer ik altijd om met mijn maximale inzet het hoogst haalbare resultaat te behalen. Wanneer dit niet lukt zoek ik altijd naar de eventuele oorzaak zodat ik een volgende keer kan verbeteren).
 
2. Oplossingsgericht (door mijn praktische instelling ben ik altijd op zoek naar mogelijke oplossingen voor een probleem of vraag).
 
3. Resultaatgericht (wie resultaatgericht is, spant zich actief in om concrete resultaten en/of doelstellingen te halen. Bij tegenslagen geef je niet op en houd je de uitgezette lijn voor ogen).
 
4. Discipline (discipline wil zeggen dat je de regels en procedures binnen jouw bedrijf of organisatie kent en je daarnaar voegt. Het betekent ook dat je voor jezelf regels kunt opstellen en je daar aan houden).
 
5. Creatief ( als je creatief bent, bedenk je originele ideeën, oplossingen en methoden voor je werksituatie. Ook ontwikkel je nieuwe werkwijzen waarmee bestaande werkwijzen verbeterd of vervangen kunnen worden).
 
6. Analytisch (bij het oplossen van een probleem weet ik altijd snel de hoofd- en bijzaken van elkaar te onderscheiden. Ik ben erg behendig in het aanleren van nieuwe dingen (werkzaamheden) en kan hierdoor dus snel zelfstandig taken uitvoeren).


Het was een inspirerende bijeenkomst en leerzaam omdat iedereen er een eigen visie op nahoudt. Max als (ervaren) coach geeft bijtijds een zetje in de juiste richting bij twijfel.

Na afloop kennis gemaakt met een paar dames. Ik was even vergeten dat merendeel van de groep ook ondernemers zijn. Visitekaartjes meegekregen. Erg handig.

Kaartje 1.
Olivia's Creaties
Mobiel 0644570191
Zwedenburg 210, 2591 BL Den Haag

Kaartje 2.
Website
Email: delachendetuin@outlook.com
Telefoon 070-3450594
Gediplomeerd Hovenier, onderhoud en ontwerp

Kaartje 3.
Beauty service aan huis
Telefoon 0617038879
Email: jeanne.beautysalon@gmail.com
Website: soon



Ow ja. Verrassende ontdekking. In het zelfde ziekenhuis geboren als Max. Borromeus in Bandoeng.  (Rumah Sakit Santo Borromeus).